Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2014 Mercedes-Benz X204 GLK 350 CDI 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2012-2015]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga maji 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 LS DE30) me turbocharger dhe Common Rail. Motori prodhon 265 KF / 261 hp / 195 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 620 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 229 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1850 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 350 CDI 4MATIC
Viti i Prodhimit:2014
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€50,000
Kapaciteti Motorrik:3.0 L
Terheqja:620 Nm
Cilindrata:V 6
Modaliteti:Naftë me turbo
Madhesia e Pistonit:2987 cm3
Fuqia:265 KF / 261 hp / 195 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:8.3 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:6.1-7.3 L/100km
Konsumi në qytet:10-12 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 5
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:4.5 s
0-100 km/h:6.5 s
0-160 km/h:17.6 s
0-200 km/h:36.5 s
Shpejtësia maksimale:229 km/h
Pesha bosh:1850 kg
Pesha maksimale:2500 kg
Gjatësia:4536 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1669 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
85%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
75%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët për performancën e fortë (6.5s 0-100 km/h) dhe torkun masiv (620 Nm) të motorit V6 OM642, duke e bërë atë një zgjedhje të shkëlqyer për ngarje dinamike. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe teknologji të përmirësuar. Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (8.3 L/100km) dhe kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit V6 diesel. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (Oil Cooler Leaks) që kërkojnë punë të shtrenjtë, defekte të valvulës EGR dhe probleme me turbocharger-in.

Top