Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga maji 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për performancën e lartë, duke përfshirë një motor Naftë 2987 cm3 V6 (Daimler-Benz OM642 LS DE30) me turbocharger dhe Common Rail. Motori prodhon 265 KF / 261 hp / 195 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 620 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 2400 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 6.5 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 229 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.3 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1850 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 350 CDI 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2014 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €50,000 |
| Kapaciteti Motorrik: | 3.0 L |
| Terheqja: | 620 Nm |
| Cilindrata: | V 6 |
| Modaliteti: | Naftë me turbo |
| Madhesia e Pistonit: | 2987 cm3 |
| Fuqia: | 265 KF / 261 hp / 195 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.3 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 6.1-7.3 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 10-12 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 5 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 4.5 s |
| 0-100 km/h: | 6.5 s |
| 0-160 km/h: | 17.6 s |
| 0-200 km/h: | 36.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 229 km/h |
| Pesha bosh: | 1850 kg |
| Pesha maksimale: | 2500 kg |
| Gjatësia: | 4536 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1669 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
85%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
80%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
75%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 350 CDI 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët për performancën e fortë (6.5s 0-100 km/h) dhe torkun masiv (620 Nm) të motorit V6 OM642, duke e bërë atë një zgjedhje të shkëlqyer për ngarje dinamike. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe teknologji të përmirësuar. Dobësitë kryesore janë konsumi relativisht i lartë i karburantit (8.3 L/100km) dhe kostot e larta të mirëmbajtjes së motorit V6 diesel. Probleme të zakonshme të raportuara me motorin OM642 përfshijnë rrjedhjet e vajit nga ftohësi i vajit (Oil Cooler Leaks) që kërkojnë punë të shtrenjtë, defekte të valvulës EGR dhe probleme me turbocharger-in.