Po ngarkohet…
Për një përvojë më të mirë, ju lutemi ndryshoni shfletuesin tuaj në CHROME, FIREFOX, OPERA ose Internet Explorer.

2014 Mercedes-Benz X204 GLK 250 BlueTEC 4MATIC (Automatik / 7 Marshe) 4×4 [2012-2015]

3 / 5

Përmbledhja e makinës

Mercedes-Benz GLK 250 BlueTEC 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga tetori 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin diesel të standardit Euro 6 (BlueTEC), duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail. Motori prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 212 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1850 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.

Modeli:X204 GLK 250 BlueTEC 4MATIC
Viti i Prodhimit:2014
Transmisioni:Automatik me 7 marshe
Cmimi Fillestar:€46,500
Kapaciteti Motorrik:2.1 L
Terheqja:500 Nm
Cilindrata:Linjë 4
Modaliteti:Naftë me 2 turbo (BlueTEC)
Madhesia e Pistonit:2143 cm3
Fuqia:204 KF / 201 hp / 150 kW
Karburanti:Naftë
Konsumi i Karburantit:7.5 L/100km kombinuar
Konsumi në autostradë:5.6-6.7 L/100km
Konsumi në qytet:8.8-10.6 L/100km
Standarti i emetimeve:Euro 6
Tipi i Kabinës:SUV
0-80 km/h:5.6 s
0-100 km/h:8.3 s
0-160 km/h:23.8 s
0-200 km/h:62.5 s
Shpejtësia maksimale:212 km/h
Pesha bosh:1850 kg
Pesha maksimale:2500 kg
Gjatësia:4536 mm
Gjerësia:1840 mm
Lartësia:1669 mm
Serbatori:66 litra

Vlerësimi i ekspertëve

Konsumi
80%
Siguria
85%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje

Mercedes-Benz GLK 250 BlueTEC 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët si një model i balancuar, i cili ofron tork të lartë (500 Nm) dhe efikasitet të mirë të karburantit (7.5 L/100km) me motorin diesel OM651. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe teknologji të përmirësuar. Dobësitë kryesore janë pesha relativisht e lartë (1850 kg), kostot e shtuara të mirëmbajtjes së sistemit BlueTEC/AdBlue dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain), defekte të valvulës EGR dhe probleme me sistemin BlueTEC/AdBlue (SCR), si dhe defekte elektrike të përgjithshme.

Top