Mercedes-Benz GLK 250 BlueTEC 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Evropë nga tetori 2012 deri në gusht 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet për shasinë e përditësuar (facelift) dhe motorin diesel të standardit Euro 6 (BlueTEC), duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail. Motori prodhon 204 KF / 201 hp / 150 kW në 4200 xhiro të motorrit dhe 500 Nm forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 212 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 7.5 L/100km. Makina ka një gjatësi prej 4536 mm, një gjerësi prej 1840 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1850 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 250 BlueTEC 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2014 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | €46,500 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 500 Nm |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo (BlueTEC) |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 204 KF / 201 hp / 150 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 7.5 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.6-6.7 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 8.8-10.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | Euro 6 |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.6 s |
| 0-100 km/h: | 8.3 s |
| 0-160 km/h: | 23.8 s |
| 0-200 km/h: | 62.5 s |
| Shpejtësia maksimale: | 212 km/h |
| Pesha bosh: | 1850 kg |
| Pesha maksimale: | 2500 kg |
| Gjatësia: | 4536 mm |
| Gjerësia: | 1840 mm |
| Lartësia: | 1669 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
85%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 250 BlueTEC 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët si një model i balancuar, i cili ofron tork të lartë (500 Nm) dhe efikasitet të mirë të karburantit (7.5 L/100km) me motorin diesel OM651. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe teknologji të përmirësuar. Dobësitë kryesore janë pesha relativisht e lartë (1850 kg), kostot e shtuara të mirëmbajtjes së sistemit BlueTEC/AdBlue dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain), defekte të valvulës EGR dhe probleme me sistemin BlueTEC/AdBlue (SCR), si dhe defekte elektrike të përgjithshme.