Mercedes-Benz GLK 250 BlueTEC 4MATIC i vitit 2014, i ofruar në Amerikën e Veriut (SHBA) nga tremujori i parë 2013 deri në mes të vitit 2015 (X204 Phase-II facelift), është një model i SUV-it kompakt luksoz (Large D-Segment) me 5 dyere dhe me tërheqje permanente 4×4 (4Matic). Ky variant shquhet si i vetmi model diesel i ofruar në SHBA, duke përfshirë një motor Naftë 2143 cm3 Linjë 4 (Daimler-Benz OM651 DE22) me dy turbochargers dhe Common Rail BlueTEC. Motori prodhon 200 hp / 203 KF / 149 kW në 3800 xhiro të motorrit dhe 500 Nm / 369 ft-lb forcë rrotulluese në 1600 – 1800 xhiro të motorrit. I kombinuar me një transmision automatik me 7 marshe (Daimler-Benz 7G-Tronic), ai përshpejton nga 0-100 km/h në 8.7 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 206 km/h. Konsumi i tij i kombinuar i karburantit është 8.4 L/100km (28 MPG EPA). Makina ka një gjatësi prej 4528 mm, një gjerësi prej 1886 mm, një lartësi prej 1669 mm dhe peshon 1926 kg, me një depozitë karburanti prej 66 litrash.
Përmbledhja e makinës
| Modeli: | X204 GLK 250 BlueTEC 4MATIC |
|---|---|
| Viti i Prodhimit: | 2014 |
| Transmisioni: | Automatik me 7 marshe |
| Cmimi Fillestar: | $38,900 |
| Kapaciteti Motorrik: | 2.1 L |
| Terheqja: | 500 Nm / 369 ft-lb |
| Cilindrata: | Linjë 4 |
| Modaliteti: | Naftë me 2 turbo (BlueTEC) |
| Madhesia e Pistonit: | 2143 cm3 |
| Fuqia: | 203 KF / 200 hp / 149 kW |
| Karburanti: | Naftë |
| Konsumi i Karburantit: | 8.4 L/100km kombinuar |
| Konsumi në autostradë: | 5.7-6.8 L/100km |
| Konsumi në qytet: | 9.7-11.6 L/100km |
| Standarti i emetimeve: | N/A |
| Tipi i Kabinës: | SUV |
| 0-80 km/h: | 5.9 s |
| 0-100 km/h: | 8.7 s |
| 0-160 km/h: | 26 s |
| 0-200 km/h: | 78.2 s |
| Shpejtësia maksimale: | 206 km/h |
| Pesha bosh: | 1926 kg |
| Pesha maksimale: | N/A |
| Gjatësia: | 4528 mm |
| Gjerësia: | 1886 mm |
| Lartësia: | 1669 mm |
| Serbatori: | 66 litra |
Vlerësimi i ekspertëve
Konsumi
80%
Siguria
85%
Performanca
90%
Drejtimi
85%
Jetëgjatësia
75%
Mirëmbajtja
60%
Dizajni
70%
Përmbledhje
Mercedes-Benz GLK 250 BlueTEC 4MATIC (2014) vlerësohet nga ekspertët për efikasitetin e shkëlqyer të karburantit (33 MPG autostradë EPA) dhe torkun e lartë (500 Nm) që e bën të shpejtë në ngarjen e përditshme, pavarësisht performancës mesatare të akselerimit. Përditësimi Phase-II solli një brendësi shumë më luksoze dhe tërheqëse. Dobësitë kryesore janë pesha relativisht e lartë (1926 kg), kostoja e shtuar e mirëmbajtjes së sistemit BlueTEC/AdBlue dhe hapësira e kufizuar e pasme/bagazhit. Probleme të zakonshme të raportuara me këtë motor OM651 në këtë gjeneratë përfshijnë probleme me zinxhirin e shpërndarjes (timing chain) dhe defekte të valvulës EGR.